چکش بادی ضد جرقه

چکش بادی ضد جرقه

یکی از مواردی که در راستای تخریب و نفوذ به زیر زمین نیاز به توجه است. در خصوص میزان گاز انباشته و انفجار آن در اثر ایجاد کوچکترین جرقه می باشد. در زمان تخریب و در صدد برخورد قلم های آهنی با سنگ ها ، جرقه هایی ایجاد می گردد که با وجود گاز درون زمین، امکان انفجار وجود دارد. چکش بادی ضد جرقه در این زمینه بسیار کاربردی می باشد. به گونه ای که از جنس خاصی در راستای عدم جرقه تولید می گردد.

چکش بادی ضد جرقه

در راستای جلوگیری از انفجار برای تخریب و نفوذ به زمین، حتما استفاده از قلم های مخصوص برخوردار شوید. شرکت های نفتی که جهت استخراج نفت اقدام به حفاری می نماید در این راستا محصول خاص خود را تهیه می نمایند. شرکت صنعت رسان پوریا به عنوان فروشنده تخصصی در این راستا فعالیت می نماید.

ما بسیاری از ابزار های دیگر را در کنار محصول فوق عرضه می نماییم. همچنین چکش های دستی ضد جرقه وجود دارند که از جنس برنجی و امثال آن به جای فولاد استفاده می گردد. این عامل در کنار اینکه موجب تخریب می گردد. از ایجاد جرقه جلوگیری می گردد.

در نظر بگیری که جنس پلاستیک نیز ضد جرقه است ولی محصول قادر به تخریب نیست.

به صورت کلی اصل این مورد به نوع قلم بستگی دارد. ولی در کنار آن دستگاه های چکش بادی خاصی برای شرکت های فوق عرضه می نماییم. محصولات بادی نسبت به برقی از قدرت بیشتری برخوردار هستند.

قلم تخریب ضد جرقه

قلم ها از مواردی جهت نصب به روی چکش های تخریب می باشند. به صورت دوپهلو یا چهارپر عرضه می شوند. این محصولات به صورت عموم از جنس فولاد می باشند. ولی در نوع ضد جرقه از جنس خاصی استفاده می شوند. البته تغییر در نوک قلم نیز وجود دارد.

ما همواره تمامی محصولات در این زمینه را به فروش میرسانیم. همچنین فروش محصولات در سایز های مختلف برای نصب به روی چکش تخریب تا ماشین آلات سنگین وزن قابل عرضه می باشد.

شرکت صنعت رسان پوریا به عنوان تامین ابزار با بسیاری از مجموعه ها فعالیت می نماید که شما هم قادرید از مشتریان خوب ما به شمار بیایید.

نظر یا سوالات شما برای ما خیلی مهمه !